south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

23 december

Kategori: i afrika

Kan tänka mig att detta var för ganska exakt ett år sedan! Min kära canada goose jacka, kan väll inte dirket säga att jag saknar den men måste erkänna att den är väldigt gosig att krypa upp i när det är den värsta snö stormen!! 
Om jag hade varit i Sverige nu så hade jag säkert suttit hemma och mölat i mig julgodis och pepparkakor, lussekatter och allt vad man nu äter!!
Idag vaknade jag av väckarklockan kvart över tio och sen dess har jag varit på gymmet, ätit, städat mitt rum och lyssnat på musik!! 
Ha en bra dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: