south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

en liten summering

Kategori: i afrika


1. Har du hållit dina/ditt nyårslöften?:
 kommer inte ens ihåg vad jag hade som löften
2. Vilken månad var bäst?:  Juni eller December
3. Varför? Italien i Juni och i December har jag bara haft väldigt kul med kompisar
4. Vad var det bästa med 2012?: Att flytta hit
5.Vad var det sämsta?: Lämna alla kompisar i Sverige
6. Levde året upp till dina förväntningar?: Ja det skulle jag nog säga
10. Vad gjorde dig gladast 2012?: alla kompisar

VÄNSKAP 2012: 
19. Träffat några nya vänner?: Väldigt många

20. Om ja, vilka då?: Alla här i syd afrika 
21. (ovanstående fråga) Har det påverkat något?: ja jag har fått ett helt nytt och annorlunda liv
22. Har du bråkat?: jo 
23. Har du förlorat någon vän?: typ

VAD KOMMER DU ATT MINNAS MED 2012: 
25. Vilken dag/kväll/natt kommer du att minnas mest?: Homecoming kvällen eller sista natten i italien

26. Varför?: Jag hade väldigt kul

DET BÄSTA.... 2012: 
27. Det bästa köpet?: min mac book pro, har haft väldigt mycket användning för den

29: Det bästa med årets sommar?: Italien
29: Det bästa med årets skolgång?: Att jag fick bättre betyg än jag trodde
30. Vad ska du uppnå med 2013 som du inte uppnåt med 2012?: Träna mer fotboll
32. Vad ska du fortsätta med under 2013 som du gjort under 2012?: Ha kul :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: