south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Nytt år

Kategori: i afrika

För ett årsedan bar jag i London och spendearde nyåret med familjen och Moas familj. Det var en bra dag. För ett årsedan kunde jag inte föreställa mitt liv som det är nu, jag visste att jag kanske skulle flytta men det var inte helt klart, kunde aldrig föreställa mig att mitt liv skulle vara såhär bra som det är nu. Har träffat massa underbara människor och jag trivs hur bra som helst här!! Så långt borta från allt som jag har växt upp med. Det är nytt år imorgon, alla kommer ha löften om hur man ska börja om och ha en ny start, jag ska fortsätta leva mitt liv som jag gjort det de senaste månaderna, ha kul med kompisar och familjen och samtidigt spendera mycket tid på läxor och fotbollen som jag längtar efter så...jag ser fram emot att leva exakt likadant som jag gjort de senaste månaderna!! Önskar er alla en bra nyårs kväll och en bra start på det nya året :)  HAVE A BALL :D 
tyvärr kan jag inte bjuda på en bildbomd med senaste året just nu men jag lovar att det kommer, när jag orkar gå ner till den gamla datan och leta igenom kort, jag lovar det kommer!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: