south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

en dag kvar

Kategori: i afrika

Mitt lov har varit väldigt bra, har spendrat många dagar med familjen och vi har haft jätte kul. Jag har även spenderat nästan alla kvällar med kompisar och det har också varit mycket kul!! Imorgon är det skola, nu börjar det på riktigt tror jag..jag ska göra mitt bästa och verligen försöka hålla alla betyg och höja några, det kommer bli tufft, många timmar av läxor varje vecka, men jag får min belöning när jag ska åka till sverige i mars, och även i sommar, får se det som ett mål, om jag kämpar på kommer jag inte behöva göra massa extra saker över det lovet och sånt. Ska även till Zanzibar i mars, kommer bli jätte härligt!! 
Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: