south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

juldagen

Kategori: i afrika

Igår var en väldigt lyckad jul afton. Vi var 8 personer som firade tillsammans hemma hos oss och det var en väldigt rolig dag, vi åt en lliten förätt vid 5 som bestod av köttbullar, prinskorvar, lax, potatis, sill, knäckebröd och annan svensk mat. Efter det blev det glögg och pepparkakor och lussebullar, och samtidigt spelade vi kubb, det var väldigt roligt eftersom det var längesen jag spelade det!! Efter kubben kom tomten på besök och det var väldigt kul, så då var det julklappsöppning, den bästa julklappen var självklart iPhone 5 som jag har väntat efter i två år och nu är den äntligen min, allt är stängt idag eftersom det är julafton här idag och det är inte samma sim kort som i iPhone 4s så jag måste vänta tills imorgon för att få nytt sim kort. Sedan vid nio/halv-tio igår kväll åt vi oxfilé som var hur god som helst, och efterrätten bestod av Pavlova, åh va gott det var!!! Det var en väldigt lyckad julafton även fast det inte känns som jul ett dugg.
KRAM
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: