south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

mormor & morfar

Kategori: i afrika

OM ungefär en timme ska jag och mamma åka iväg och hämta mormor och morfar på flygplatsen, det ska bli så kul att dom kommer hit, saknar dom jätte mycket och ska bli kul att dom får se hur vi har det här!! Det blir nog mest att slappa och visa dom runt hur vi har det nu när dom är här, jag tror det blir en sväng till någon safari också så dom får se det med!!! Igår hade vi gäster, men vid halv tio gick jag ut till kompisar och bara chillade, det var roligt!! Vi har alltid så kul här på kvällarna!! 
Kram på er!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad gör ni på kvällarna på? Liksom vart är ni? Har läst om det där klubbhuset, vad gör man där?

    2012-12-30 | 12:14:53

Kommentera inlägget här: