south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

hemma från sun city

Kategori: i afrika

Hej på er!!
Igår kväll vid sju kom jag och familjen hem från Sun City, vi hann med två golfrundor, sol, och safari! Safarin  var väldigt roligt eftersom vi såg en hel hel lejon, jag ska ladda över bilderna på datan och sen får ni se dom!! Jag har fått extra färg på hela kroppen efter några timmar i solstolen, känner mig äntligen solbränd haha!! 
Idag har jag och mamma varit på en shopping mall här i närgeten och fick med mig ett par skor och en tröja, vi fixade även min iphone så nu är jag allt igång och ska snart börja lägga över bilder, musik, appar, kontakter och allt vad man nu behöver!! ÅHHH VAD GLAD JAG ÄR!!!!!!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: