south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

lejon, tigrar, och cheethas

Kategori: i afrika

Denna helgen har innehållit mycket djur, älskar det, lejonungarna eller tigrarna var absolut sötast, man fick vara inne hos lejonen riktigt länge och dom var bara 1 månad, så himla söta, man ville bara behålla dom!!!! Det suger att dom växer upp och blir farliga...man kan inte fatta det.....:( 
Jag kom hem för någon timme sedan och har varit på afrikansk marknad nu på morgonen och fick med mig ett skärp, det är nästan samma saker på alla marknader så det är kul när man hittar något annorlunda :) 
Har tagit en springtur nu på eftermiddagen också....det var skönt, inte särskilt varmt idag, iaf inte så varmt det har varit...så jag är lite förberedd för basketträningen på måndag, annars skulle jag nog få en chock, kanske fortfarande får det!! 
Ha det bra!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: