south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Sun City

Kategori: i afrika

Imorgon drar familjen till Sun City, det kallas Syd Afrikas Las Vegas, det är konstgjorda stränder, massa festande för ungdomar, ja verkligen ett paradis, det finns två golfbanor där också så Jesper, Andreas och pappa ska spela på båda banorna och jag och mamma ska antagligen gå med en bana och resten av tiden ska vi nog ligga vid stranden och njuta!! Vi ska också på safari så Jepser och Andreas får se det innan dom åker, det är väldigt nära så det kommer säkert bli bra!! Det tar ca 2 timmar att åka dit och vi ska vara kvar tills på torsdag eftermiddag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: