south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

15 aug

Kategori: i afrika

Hej!!
Jag har precis kommit hem från skolan och vi svände in på woolworths ( mat affär ) och köpte mat till mig imorgon och färdig mat som jag ska äta nu, det är jätte fräsht på mataffärer så jag vill testa massa olika måltider där. 
Jag tänkte efter precis och kom på att jag har så mycket läxor att göra, science till imorgon, ganska mycket, läsa 4 sidor sen svara på 8 frågor. Sen har jag engelska till fredag, skriva en paragraf till en text vi har läst med olika synpunkter och sen har jag franska till fredag, 15 ord, men kan runt hälften. Och sen matte till fredag men den har jag nästan gjort klart på mission lektionen. Väldigt mycket, science är det svåraste och där får vi läxor varje lektion...:o
 
kram på er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: