south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

24 aug

Kategori: i afrika

Jag har suttit här ute på balkongen sen jag kom hem i stort sätt, dragit i mig två flaskor vatten men vätske ersättande för jag kände mig helt matt förut. 
Ikväll gäller det att sova tidigt, är riktigt trött och får ingen sov morgon imorgon heller för vi ska iväg på äventyr..
Jag håller på att skicka några arbeten till olika lärare som inte kommit fram, riktigt irriterande att mailen ofta krånglar, det här är första gången jag har använt mailen regelbundet och märker ofta att mail inte skickas...
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: