south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

4 dagar

Kategori: i afrika

Hej på er!!
Jag har precis kommmit hem från skolan, sista lektionen hade jag gympa och vi spelade fotboll så det var jätte kul!!
Jag ska ta och duscha och tvätta håret så det hinner torka, jag ska också sätta mig med matte läxan eftersom jag bytt lärare nu så jag har tydligen läxa till imorgon..tycker inte om att jag byter egentligen för jag älskade verkligen min gamla lärare...
 
Åhh det är bara fyra dagar till vi ska flytta in i vårt hus, längtar sönder!! Tyvärr har jag match på lördag morgon så det är lite tråkigt, första gången jag tycker det ska bli lite tråkigt med match..men jag antar att jaf får nästan hela lördag och hela söndag att flytta in, så det blir säkert bra ändå.
 
kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: