south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

7/8

Kategori: i afrika

Jag var helt slut efter att jag varit ute och kollat på möbler så jag somnade en stund, hur skönt som helst!! Vid 17 åkte vi och tränade, skönt att röra på sig. Ska upp 6.15 imorgon så jag ska inte vara uppe så länge idag. Det är redan mörkt här nere, blev mörkt vid 18 så jag är trött redan haha. Idag har det varit så sjukt kallt, bara runt 8 grader, folk har gått omkring i dunjackor och inne i alla affärer fattade man inte vilka som jobbade i affärerna för alla hade jackor, haha sjukt att ena dagen är det 25 och nästa bara 8 och hur kallt som helst!! Berättar hur första skoldagen är imorgon, längtar själv till hur jag vet mitt schema och min klass och allt sånt. Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: