south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

american internationall school of johannesburg

Kategori: i afrika

Hej, idag har avrit en dag av massa spännande saker, varit i skolan och träffat massa elever och snackat med dem och även lärare, så på onsdag känner jag några i alla fall så det är skönt.
Man presenterade sig själv och man fick höra om många som har varit i olika länder, många som flyttat runt ofta, jag är ju nybörjare på att flytta haha..
 
Så på onsdag och torsdag är det dagar som vi ska möta alla lärare i alla olika ämnena och få skåp och massa sådana saker och fredag är den första normala skoldagen. 
Alla dagar börjar vi 7.40 även onsdag & torsdag, långa dagar för att vara dem första. 
 
Ni får kommentera om ni undrar några andra frågor :)) 
 
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: