south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

braai

Kategori: i afrika

Hej!!
Jag kom precis hem från klubbhuset, vi har käkat buffé där, det var hur gott som helst, åt massa olika kött och sen massa sallad till.
Det kallas braai när man grillar köttet på en speciell grill, det är verkligen typiskt syd afrikanskt, jätte gott!!
 
Jag bytte om och duschade på klubbhuset för jag kom direkt från fotbollsträningen, vi gjorde väldigt mycket teknik men det är bra för det behövs verkligen, heheh ;))
 
Jag har lite panik just nu för jag har föredrag i historian om någon filosof imorgon och han som skulle göra power pointen har inte skickat den till mig än..så jag vet inte vad jag ska säga och det är imorgon hahah...
 
god natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: