south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

dainfern

Kategori: i afrika

Detta är det hus vi bor i nu under 1 månad tills vi får vårat hus i september som vi hyr i ca 2 år. 
När jag sprang tog jag en paus för att fota området lite, det finns några sjuka hus som säkert är uppmot 1000 km2 om inte mer. 
Ni ser att alla träd inte har blad än och det är därför att det är vinter här och dem börjar komma i september igen och gräsmattorna är gula och torra. När vi var här i påskas så var det påväg mot höst så då var det ganska många träd som tappade löven. Men idag har det varit ca 21 grader så det är ju inte säksklit kallt ändå. 
Vi bor i området dainfern golf estate och i området är det en 18 håls golf bana som är riktigt bra och det gör att det är oerhört fint här, andra bilden är på golfbanan.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: