south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

ell

Kategori: i afrika

ja charmig bild!!!!!!!!
Jag har bytt schema idag som sagt, jag är super glad för det, jag slipper för en gångs skull franskan!!!!!!!!!!
Jag ska ha extra engelska (kallas ell -english learner nånting) 2-3 ggr i veckan istället, jag tycker det är jätte bra eftersom jag kommer lära mig allt mycket snabbare, hon kommer hjälpa mig med alla läxor i engelskan och hjälpa mig med att formulera mig bättre för just nu är jag mycket sämre än alla andra i min engelska grupp för alla är vana med språket, så jag kan slänga alla mina franska papper åt he****e!!!!!!!!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: