south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Fotboll

Kategori: i afrika

Hej, jag har precis suttit med läxan i ett ganska bra tag och även fixar i ordning alla papper och mina pärmar, dem kräver att man ska ha pärmar till alla ämnen, vissa har en pärm för varje ämne men själv har jag uppdelat i två så alla lektioner jag har på en dag är i samma pärm, hoppas jag inte får massa papper gör då kanske jag inte får plats... I franska tillexempel vill dem att man ska ha 5 olika fack för massa olika saker så det tar rätt mycket plats...
Så jag måste släpa på pärmen så min väska blir tung eftersom jag har både mat och data i den också!!

Nu klockan fem ska vi iväg till fotbollsplanerna här på dainfern för att snacka om fotbolls träningar, det finns tydligen inte ett tjej lag men dem vill gärna att jag ska vara med så kanske får träna med killarna, får se om jag vill det ens...
Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: