south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Fotboll

Kategori: i afrika

Hej på er!!
Ska berätta om fotbolls try outsen som vi hade idag efter skolan, gick dit väldigt nervös i tron att det var jätte många bra, folk har snackat om det en del och att det är svårt att komma i med i varsity team ( det bästa ) jag har ju inte spelat fotboll på ungefär en månad så jag var jätte taggad!!
Det gick iaf skit bra och är super nöjd, det är två till träningar innan coachen ska välja ut 15 stycken och som senare ska bli 10 och dem 10 kommer få resa till zimbabwe och spela cup!! Men om det går lika bra som det gick idag ska det nog funka att iaf komma med till dem 15 bästa!!
Nästa try out är på torsdag, längtar redan efter fotboll haha..
Har tänkt på att kanske prova även något mer på tisdag kan man testa track , det är tydligen lite som friidrott med 100 meter eller 400/500 m eller längdhopp och sånt, får se, om det är samma dagar som fotbollen struntar jag i det...

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: