south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

fotbollsträning

Kategori: i afrika

Hej hade fotbollsträning efter skolan och det var jätte kul, och det gick jätte bra!! Efter åkte jag hem och åt några mackor och snackade lite med mamma och pappa, sen åkte vi till vårt hus som vi har fått ta över idag och var förtsa gången jag sett det utan några möbler, jag trodde jag hade bestämt rum men när jag kom dit nu ändrare jag mig direkt, så vi åkte entt antal gånger och lämnade disk maskin och tvättmaskin och sånna saker, även några väskor med mina saker. Men nu gäller det, jag ska packa alla mina kläder som jag haft denna månaden, det är ganska jobbigt för det är ju bara 2 min bort men ändå måste jag packa ner allt i resväskor och imorgon ta upp allt, men det ska dock bli kul att hänga in allt i garderoberna. 
Nu har jag precis duschat och försökt få bort all jord från benen som fastnar från fotbollsplanen. 
Snart gäller en god middag men lammytterfilé och rostade grönsaker, mmmm
 
kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: