south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

God morgon

Kategori: i afrika

Antar att detta blir god morgon inlägg även fast jag varit i skolan 3 timmar haha, känns bra att det inte bara är jag som går i skolan nu, för tror faktiskt alla i Göteborg börjat, alla som jag känner iaf. Jag har mission just nu och har gjort lite läxor men jag glömde av att jag kunde göra läxor denna lektionen så nästan alla läxor är hemma...får göra dem med mamma ikväll istället. Ikväll ska jag nog inte träna, har tränat rätt mycket den senaste tiden så jag tar det lugnt idag, för imorgon på gympan har vi bip test, hoppas det går bra..är ganska nervös faktiskt...

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: