south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

God morgon

Kategori: i afrika

God morgon!!
Jag sitter i bilen påväg Till waylands ( möbelaffär ) och vi ska beställa soffa, och köpa kylskåp och frys. Sen ska vi till någon marknad där man kan beställa egna möbler och säga hur man vill ha det, jag ska fundera om jag ska göra ett eget skrivbord..
Igår snackade jag med Moa, det är skönt att man kan snacka på FaceTime så blir det nästan som man träffas haha, och imorse snackade jag med min mormor, hon var jätte nyfiken och höra hur jag har det i skolan och med fotbollen, älskar att snacka med henne.

Kram

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/3580651/images/2012/pic_502f607de087c3080200267b.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: