south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

god natt

Kategori: i afrika

Jag ligger i sängen nu och har ätit en rätt sen middag, var vrålhungrig eftersom jag inte tog med mig mat till skolan idag utan köpte bara en macka och en fruktsallad så jag var svin hungrig. 
Eftersom jag går upp runt 6 varje dag blir man helt slut så ska väll sova snart haha, det är rätt skönt att somna så tidigt, tillslut blir det ju en vana att gå upp så tidigt och lägga sig rätt tidigt istället för som i sverige att man vaknar åtta och lägger sig senare, det är ju egentligen samma sak hahah..
Jag har gjort tidsinställda denna vecka så det kommer up ett per dag iaf, kram på er o god natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: