south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Harbeersport

Kategori: i afrika

Har haft med min systemkamera idag och har tagit en hel del fina bilder.
Ärligt talat var det jätte jobbigt att vandra i tre timmar, och när jag kom hem så såg jag att jag fått värsta bonna brännan på fötterna, så jag har fått färg i alla fall. 
Efteråt åkte vi 5 min bort och åt 3 rätters lunch på ett jätte mysigt ställe.
I slutet av vandringen var man tvungen att ta sig över floden så vi åkte linbana, det var verkligen super kul och jag fick lite fjärillar i magen bär man var rakt över floden.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: