south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

heej

Kategori: i afrika

God kväll på er
Mamma gjorde en så god köttfärssås förut så nu är jag mätt & belåten.
Mamma och pappa är på öppet hus i skolan så jag är själv här, har gjort matten, engelskan och ska göra mission läxan nu, det är så svårt för man ska skriva om sig själv, inte bara vad man gillar att göra utan mer personligt, och sen ska vi spela in det på video och skicka in det, jätte jobbigt..och det betygsätts så det måste vara bra och genomtänkt..
Jag måste också läsa massa om en gubbe som heter Thomas Hobbes, jag och två andra har presentation om honom på torsdag och ännu vet jag inte vad jag ska snacka om så måste kunna det mesta om hans liv. 
Jag har satt som mål att min svenska miljöbeskrivning ska vara klar idag men jag kommer nog inte hinna det för jag har absolut ingen inspiration just nu för att skirva den...
 
kram på er
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: