south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

hej

Kategori: i afrika

Hej på er, appen på mobilen är jätte dålig så det funkar nästan aldrig  med att att mobilblogga...
Jag har iaf gjort både matte och sen skrivit en text i engelskan på datan som jag precis skickade in, rätt svårt..
Jag ska läsa historian ikväll sen antagligen göra franska också. 
Min svenska har börjat och jag ska börja arbeta med uppgifterna imorgon, så jag satsar på att göra klart alla läxor jag har tills imorgon och till torsdag. 
 
puss

Kommentarer

  • Linn you know who säger:

    Johanna kan inte du visa bilder på ditt nya hus? :D
    Massa kramar till dig <3

    2012-08-21 | 18:40:27

Kommentera inlägget här: