south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

heldag

Kategori: i afrika

Hej på er!!
Idag är jag, min familj + två av pappas kollegor på ett ¨sport¨ ställe där man kan åka linbana, hiking & massa sport grejer, och självklart finns det massa goa lunch ställen och vi har bokat bord på en jätte fin restaurang.
Det är nästan nödvändigt att göra saker på helgerna annars tror jag nästan att jag går in i väggen efter några veckor/månader så det är alltid kul att se något som jag inte sett innnan och inte bara besöka skolan, fotbollsplanen och gymmet. 
Vi har bokat en hiking i tre timmar, det var tydligen jätte fint där, det ska bli varmt idag också så det är extra skönt!!!!
 
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: