south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

hemma från skolan

Kategori: i afrika

Hej på er. Jag ligger i soffan och har precis kommit hem från skolan + fotbolls try-outs, det gick jätte bra idag även fast jag spelade mittfältare så det är skönt, på onsdag får vi reda om vi kommer med till topp 15, hoooppas jag kommer med!!!!
 
Nu ska jag äta något för att sedan vid halv sju åka iväg på tredje träningspasset idag, just nu orkr jag inte men jag kan ju vila en timme till så det ska nog gå bra...
 
Hovåsskolan börjar imorgon, kommer kännas kontigt att inte gå där, men samtidigt bra...
Har bara engelska till imorgon som jag inte gjort, resten är redan gjorda så det är skönt!!!!
 
kram
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: