south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

jordgubbar

Kategori: i afrika

Sitter och äter efterrätt, haha massa jordgubbar. Åt precis köttfärssås och spagetti, rester från igår. Det var skönt med en kort skoldag och det betyder korta lektioner.
Jag har fotbollsträning ikväll halv sju, så jag ska skriva en paragraph till engelskan och så ska jag ta reda på massa fakta om Thomas Hobbes, och får väll ta och spela in mission projektet, jag vill inte spela in...har ångest över det seriöst!!!!!!
 
Det ska bli kul  med fotbollsträning ikväll, har jätte mycket fotboll både idag, imorgon, fredag & lördag, imorgon har jag gympa lektion som vi ska spela fotboll på och sen efter skolan har jag varsity träning med skollaget och på fredag träning och lördag match, wii!!!!
 
kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: