south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Klubbhuset

Kategori: i afrika

Hej, jag sitter i klubbhuset och väntar på maten. Jag skulle helst vilja äta hemma för jag är så trött så jag trodde jag var död efter både gympan och fotbollsträningen. Måste berätta vad vi gjorde haha, först sprang vi 1,5 km som uppvärmning sen hade vi en cd som var gjord för att göra så många armhävningar som möjligt, jag gjorde 26 sen orkade jag inte mer haha, sen gick vi ner till planen och sprang 100 meter, sen 100 meter häck, vann båda mina, haha alla är inte så snabba här.. Efter det trodde vi att vi skulle sluta för vi var så trötta men då skulle vi springa 800 meter, två varv runt fotbollsplanen, vann den med, haha typ ingen har bra kondition heller... Men då var jag död.., och efter det hade jag fotbollsträning, fatta att jag var död hela träningen, det är tur att det är en träning kvar för det gick inte så jätte bra hehe...

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: