south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Längtan

Kategori: i afrika

Det är inte alltid alla inlägg kommer upp som jag skriver, ibland funkar det inte helt enkelt...

Jag kände att jag inte kunde ligga i soffan hela kvällen och kolla på os så jag drog till gymmet, tränade bara en timme men det är alltid något, älskar det gymmet, så fräscht :)

Ikväll är det Barcelona-Man United, skulle göra väldigt mycket för att vara där just nu, åh jag är så avundsjuk på folk som är där...
Ska försöka kolla på matchen på datan eftersom jag tror att den inte sänds här på tvn...

Haha jag längtar faktiskt till skolan imorgon, det ska bli kul att få reda på massa mer om idrotter och hur det funkar med fotboll, känner att jag får snart behov av att spela!!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: