south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

läxor

Kategori: i afrika

Har hållt på med läxor sen halv fyra med mat pause dock men nu är mitt huvud så mentalt trött att jag knappt klarar av någonting, börja veckan med att vara såhär trött kan inte vara bra...
Det är så otroligt mycket att göra så jag vet inte hur jag ska klara av det, med all fotboll jag spelar och svenskan som kommer ta tid kommer jag få sitta minst en helg-dag med bara massa läxor, fatta vad jobbigt det kommer bli till sommaren ( sveriges vinter ) när alla final-exams är, och man ska ha ett stort prov i alla ämnen på allt man har gjort, får panik så fort jag tänker på det...
 
Nu har jag förtjänat att bara vila tills jag ska sova, kanske till och med belönar mig själv med att sätta mig där nere och kollar på real madrid som spelar, eller så ligger jag bara kvar i sängen under täcket haha 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: