south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

löpning

Kategori: i afrika

Hej, fram tills nu har jag och mamma tagit en tur med bilden för mamma behöver vänja sig med vänstertrafik, så vi tog en tur till två små shopping ställen, och så gick vi in på gymmet som är väldigt nära så vi ska skriva upp mig där, det är hur bra som helst gymmet, det är en stor avdelning med maskiner och löpband och sen finns det två stycken 25 meters bassänger och sen massa klasser med spinning och dans så det verkar toppen. Har aldrig sett ett gym med tre våningar men det fick jag se idag, haha. 
Tog lite bilder på området men det går så sjukt långsamt att lägga upp bilder som jag imorterat från mobilen. Men det löser sig, får lägga ut dem från mobilappen istället. 
 
Nu ska jag ta en löprunda, får se hur mycket jag orkar eftersom det var längesen jag sprang så konditionen är nog inte på topp sen är det ju 1400 meter upp i luften här så det blir svårare med andningen så jag kan alltid skylla på det....
 
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: