south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

mobilabonnemang

Kategori: i afrika

 
Ikväll åkte vi till en resturang i närheten och jag åt en stor oxfilé bit, älskar att det är så billigt med kött för det är så gott kött här nere. 
Innan maten åkte vi till ett shoppingcenter och kollade på mobilabonnemang, så imorgon kommer jag ha ett syd afrikanskt mobilnummer och kunna gå in på internet överallt, det är skönt. 
imorgon ska jag och mamma vara ensamma hela dagen eftersom pappa jobbar, så jag ska springa en tur, har sagt att jag ska börja träna ordentligt här nere. Tänkte att jag skulle ta lite kort i området så jag kan lägga in dem här så ni får se hur det ser ut i detta himmelriket. 
 
 
God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: