south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Möbler

Kategori: i afrika

Hello, i morse fixade jag och mamma mitt hår, blev väll ganska bra, inte så jätte stor skillnad tycker jag själv, kan nog bli ännu snyggare när hela håret bleks av solen!! Jag och mamma har också varit i en möbelaffär, coolaste affären jag sett, jag ska definitivt bli rik så jag kan köpa ett galet stort hus och sen inreda det hur coolt som helst, haha :p Har sett några grejer som jag vill ha till mitt nya rum, har redan köpt fåtölj och säng men vill ha ett skrivbord och en cool stol, hittade iaf en snygg stol idag som jag ska köpa!! Var också inne i massa äffärer med ljus och sånt som jag ska ha i mitt badrum, åh ser så mycket fram emot att inreda badrummet!! Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: