south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Pinsamt

Kategori: i afrika

Hej!!
När jag kom till fotbollsplanen såg jag bara killar, och även det var det kullar från min klass och andra i 9:an, tyckte det var sjukt pinsamt. Och det visade sig att det bara var jag som var tjej, runt 10-13 killar och jag, vi började med att springa 3 varv runt planen och sen var det teknik, great tänkte jag hahah, det är ju absolut det jag är sämst på hahah men det löste sig och sen spelade vi match och det gick faktiskt bra, killarna blev jätte imponerade hahah så jag borde ju gjort någon rätt..
Så jag ska spela match med dem på söndag, kommer vara ända tjejen på planen men bara jag tar för mig så kommer det nog gå bra...
Imorgon är det också fotboll som gäller, try-outs för issea laget i skolan, det ska bli grymt kul!!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: