south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Pizza

Kategori: i afrika

Finns en pizza resturang precis utanför gaten så jag och mamma köpte varsin pizza och har precis ätit, det var oerhört gott och är skit bra att ha en pizza resturang i närheten!!
Vi kollar också på volleyboll finalen mellan USA-BRASILIEN, näst sista dagen med OS, tycker det är jätte kul att kolla på!!

Kommentarer

  • Julia säger:

    Hej! Jag ska antagligen flytta till Brasilien i höst och jag tycker att det är så himla skönt att läsa din blogg eftersom det peppar mig verkligen att flytta men jag har några frågor:
    1. Hur kände du dig innan du flytta? Var du rädd och så?
    2. Hur är det med skolan? Är det jätte svårt med lektionerna när dom är på engelska? Typ tillexempel matten? Är den väldigt svår?
    3. Hur är personerna i din klass? Är det lätt att få vänner?

    Älskar din blogg, och är supertacksam för svar

    2012-08-11 | 22:30:17

Kommentera inlägget här: