south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Röd svart

Kategori: i afrika

Hej, när jag kom till planen så fick jag match ställ och bytte om, men när jag kom ut fick jag reda på att dem vi skulle möta inte fick ihop ett lag så vi tränade istället, det var kul men jag hade mycket hellre spelat match!!
Älskar att kläderna är röd-svarta, trivs som fisken i vattnet i det :D
Just nu ligger jag i solen men måste snart sätta igång med läxor, har egentligen bara en till imorgon men eftersom jag har två fotbollsträningar imorgon så kommer inte jag hinna göra några läxor, så måste göra alla idag..
Imorgon blir en rolig dag, tycker mest om block a-d och dem lektionerna har jag imorgon, + att jag har sista try-outsen med skollaget imorgon och sen klockan halv sju är det träning igen, love it!!!!!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: