south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

roof top market

Kategori: i afrika

Idag har jag varit med mamma & pappa på en marknad ca 20 min härifrån, den var uppe på en parkeringsplats, förutom att det var sjukt kallt och det blåste jätte mycket däruppe så var det hur mycket fint som helst, och när vi har fått vårat hus ska vi åka dit igen och jag har redan bestämt vad jag ska köpa därifrån. 
Nu har jag iaf bestämt mig att jag ska ha ett afrika-inpspirerat rum, och jag ska absolut visa hur det ser ut. 
Finns så sjukt mycket snyggt och coolt att jag kommer få lägga ner en hel del pengar på rummet känns det som nu...
På markanden nedanför det en grupp som dansade och sjöng, det var väldigt coolt och kändes väldigt afrikanskt, helt fantastisk stämning. 
 
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: