south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

shorts

Kategori: i afrika


Måste berätta en sak för er som är så töntig så jag håller på att dö!!!!!
Idag hade jag vanliga vita shorts på mig, en lärare kom fram till mig och sa att jag skulle följa med henne till rektorn, jag fick komma fram till rektorn och snacka med han medans den andra läraren letade fram ett par byxor som jag skulle behövt ha på mig, som tur var hittade hon inga så jag fick gå med shortsen men de mailade hem till mamma & pappa. Jag visste ju att de skulle tycka det var patetiskt och lite komiskt så jag brydde mig inte men en annan tjej som också fick följa med till rektorn var jätte nervös vad hennes föräldrar skulle säga...hahaha jag tyckte bara det var kul och ringde pappa direkt och vi bara skrattade åt det...
bara för jag hade ¨för korta¨ shorts på mig, jätte töntigt...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: