south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Skol-redo

Kategori: i afrika

Hej, har precis kommit hem för jag och pappa har varit på gymmet tillsammans, första gången jag tränade där och det var otroligt fräscht och inte alls så mycket folk, säkert bara för det är utspritt på 3 våningar. Nu är grillen igång och jag är jätte hungrig. Tidigare idag har jag fixat i ordning min skolväska för onsdag och även imorgon då det är träff i tre timmar för att få gå runt på skolan, träffa lärare & klasskamraterna, kommer nog bli riktigt nervös imorgon innan men ser samtidigt fram emot det rätt så mycket. Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: