south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Sommar på vintern

Kategori: i afrika

Idag är det så fint väder att man fattar inte att nu i veckan har det varit bara 10 grader, jag ligger i solen och steker och hoppas att få lite färg!!
Har hört att det är bra väder i göteborg med, undra om sommaren börjar nu istället?!
Blir så glad när jag vet att det kommer bara bli varmare och varmare här och att jag slipper en förfärlig vinter i Sverige med massa regn och snö!!
Här nere börjar regnperioden i oktober/ november och har hört att det regnar ca 1 timme på eftermiddagen varje dag, det är rätt bra för just nu ser det så tråkigt ut för det är så torrt på marken. Och i september börjar våren komma och då är det ca 20-25 grader varje dag, det ser jag fram emot!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: