south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Söndag

Kategori: i afrika

Hej!!
Matchen gick inte som vi hade tänkt utan vi förlorade stort 8-1 och vi fick allt lite skäll av tränaren, riktigt dåligt av oss faktiskt..
Men efter matchen fick jag en lång kram av två av motståndarna, vet inte riktigt varför, men jag tog fram handen för att tacka för matchen men dem sträckte ut båda armarna och krama mig hahah, jag blev en aning chockad haha, och alla skrattade :p
Jag har pluggat i några timmar idag och har även en sak till att göra, men klockan är ju bara åtta, kan göra det efter Barcelona matchen som är nu.
Vi har också hunnit ätit mat i klubbhuset och jag har absolut hittat min favorit rätt, kyckling, avokado och hallumi burgare, mmmm har ätit den 4 ggr!!
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: