south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

tröjor

Kategori: i afrika

Hej jag trodde jag hade skrivit ett inlägg imorse men jag glömde publicera det, det blir inte alls bra uppdatering men det är sjukt mycket att göra och när jag inte spelar fotboll pluggar jag eller äter, det är faktiskt det mesta jag gör..tyvärr
Idag var jag ju så nervös inför historian men vi behövde inte göra den idag utan vi ska göra den på måndag istället för då är alla mycket mer förberedda. Schyst av läraren tyckte jag...
Jag har haft fotbollsträning idag också, det gick rätt bra och idag har vi fått prova vilken tröjstorlek vi skulle ha och fått sett tröjorna, dem var skitsnygga!! Marin blåa med lite röda och vita detaljer :)
kram
 

Kommentarer

  • Alva säger:

    Var var det bästa och sämsta med att flytta?
    Har din engelska förbättras mycket? Var det svårt med engelskani början?
    Saknar du dina kompisar mycket hemma i Sverige, Vad saknar du annars i Sverige

    2012-08-30 | 18:41:08

Kommentera inlägget här: