south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Vårat framtida hus

Kategori: i afrika

God morgon, igår var vi och kollade in vårat hus som vi får 1 september, jag har inte sett huset innan utan det var pappa som hade valt så vi var lite nervösa att han inte hade valt ett bra hus haha men det var hur bra som helst. Tog ganska mycket bilder så men måste varna er haha, dem hade inte snygga möbler så det ser inte så bra ut hahah.., planerar redan hur mitt rum ska se ut och ser så mycket fram emot det. Får eget badrum också så det ser jag också fram emot att inreda. Pool finns det också i huset, inte så jätte stor men det är iaf en pool, på baksidan av huset finns en innegård också som jag blev förtjust i så den sa mina päron att jag skulle få ha, lite mysigt iaf...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: