south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

historia och engelska klart

Kategori: i afrika

Nu har jag gjort 3 av 5 exams, puuuuuh vad mycket jag har skrivit idag, 13 st A4 sidor har jag räknat att jag skrev totlat...., rätt sjukt faktiskt!! 
Nu sitter jag ute i solen och ska försöka få lite mer färg...sen ska jag plugga till Hälsa och matte, kommer bli rätt svårt tror jag...men inte alls mycket att skriva om man jämför med idag..
Kram
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hur lång tid tog det för dig att få kompisar ungefär? Har du känt dig ensam och vill åka hem och sånt? Hur gick det till att få kompisar typ? Haha lite konstigt fråga men gick du liksom fram och började prata med några eller hur gjorde du?

    2012-12-11 | 08:39:30

Kommentera inlägget här: