south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

plugg och mer plugg

Kategori: i afrika

Denna helg har bara bestått av plugg, i alla fall känns det som det. Jag har pluggat i ngra timmar redan idag och igår bestog det nog av ca 6-7 timmar plugg inför exams. Har inte klarat av att plugga hela dagarna så har varit med kompisar på kvällarna, så denna helg var inte helt bortkastad i alla fall!! Imorgon är det engelska och historia exams, det är den dagen jag har fruktat mest av alla, det kommer bli hemkt, det är dock bra att vi slutar klockan 1 så då får vi gå hem, men då gäller det mer plugg för matte och hälsa..
Hoppas ni har en plugg fri helg!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: