south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Italien

Kategori: i sverige

Hej! Undertiden jag inte har bloggat har jag hunnit med en hel del, fyllt 15 , spelat cup, solat på stranden i rimini, kommit tvåa i Italy cup , tagit farväl av fotbollslaget, flyttat till stan , kollat på Partille cup ,klippt mig korthårig och en hel del massa mer. Härlig tid men samtidigt sorglig. Sista tiden med Askim var otrolig, final i cupen , skratt som jag aldrig kommer glömma, vi spelade hur bra som helst alltså en asbra vecka i Italien helt enkelt. Men det var sorgligt när jag skulle säga hej då till alla i klubbstugan efter 30 timmars bussfärd, några tårar fälldes av både mig och tränare, tror nästan fotbollen är det jag kommer sakna mest, kompisar kan man alltid hålla kontakt med via Skype & Facebook men fotbollen har varit en sådan kul tid, 9 år av fotboll i Askims IK. När jag kom till Sverige så åkte vi till vårt hem för en månad , in till stan och här inne har det varit helt annorlunda, ganska kul faktiskt!! Jag har också hunnit med att klippa kort, väldigt nöjd än så länge i alla fall!! Detta inlägg blir långt och jag har mer att skriva men det får vänta på sin tur, ha det bra!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: