south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

nytt inför afrika

Kategori: i sverige

Har sagt att jag ska sätta igång riktigt rejält med träningen och behövde lite nya somriga träningskläder. 
knälånga springbyxor, långärmad springtröja, tunnt linne & korta spring shorts och allt är från stadium, det var riktiga kap eftersom det var halva rea priset på allt.
r
Mamma hade köpt några nya ting till mig från min brors jobb, fina grejer, älskar byxorna speciellt. 
Nolita långärmad blus, american vintage linne & freddy arme byxor. 
Tre stycken bikinisar fick jag med mig igår från stadium, två av dem kostade 80 spänn och den treje fick jag betala ynka 50 kr för, det kallar jag kap!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: