south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

helt ointressant egentligen

Kategori: i sverige

1. Vad är ditt namn? - johanna 
2. Har du lätt för att bli kär? - ja rätt så
3. Vilken låt är bäst just nu? - lil wayne , mirror
4. Är du snål eller generös? - ganska så generös tror jag iaf
5. Vilken är din absoluta favorit godissort? - surt

6. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? -  ärlig brukar jag alltid vara, om jag är på bra humör är jag öppen också
7. Har du ett bra självförtroende? - ja rätt så, eller ganska så upp och ner
8. Har du något smeknamn - hanna kallar många mig

9. Om du fick vara man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - kissa antar jag

10. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - danny saucedo 
11. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - villa och i afrika villa med 
12. En dag du aldrig glömmer - när jag blev uttagen till danmarkslägret förra året
13. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - iphone
14. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - fotboll , kompisar, bada
15. Bästa boken du läst? -  så länge vi båda andas, eller jag är zlatan
16. Turnummer? -  6 & 12
17. Vad har du för betyg i skolan? - helt okej bra typ
18. Vilka länder har du besökt? -hmm något runt 17 st
19. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. -  statuskåta människor, folk som inte äter, falska männsikor
20. Tom Cruise eller Brad Pitt  ? - hmm, tror faktiskt Tom Cruise
21. Hur stor garderob har du? - tre stycken just nu, kommer bli fem st när jag åker
22. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 26/6 kräfta
23. Film hemma eller bio? - bio är alltid kul

24. Hur är ditt humör just nu? -  många timmar på ikea gör en trött förstår du

25. Något du inte kan leva utan? - fotboll
26. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - man in the mirror blir jag alltid rörd av
27. Vilken årstid är bäst? - sommar, lätt!
28. Vad gillar du för musik? - pop , r'n'b , hip hop , väldigt blandat iaf
29. Vilken är din favorit genre i filmer? - komedi

30. Bästa filmen? - Twilight filmerna eller Hangover filmerna

31. Bästa serien? - Vampire Diaries ofc


Kommentarer


Kommentera inlägget här: